Jak najlepiej wykorzystać gadżety reklamowe?
Długopisy, kalendarze czy breloki do kluczy – najpopularniejsze gadżety reklamowe od lat stanowią jeden z najważniejszych elementów wsparcia sprzedaży w naszej firmie. Zdaniem ekspertów, najbardziej istotne jest to, aby takie gadżety były praktyczne – dzięki temu mamy bardzo dużą szansę na to, że znakomicie przyjmą się u klientów, a dobry gadżet reklamowy to także narzędzie do tego, aby jak najmocniej i najszerzej rozprzestrzeniać reklamę firmy. Wszak gdy ktoś chce pochwalić się fajnym gadżetem to z pewnością wspomni, skąd taki gadżet ma. Nic więc dziwnego, że firmy inwestują w takie właśnie gadżety – to z jednej strony po prostu bardzo fajny i praktyczny upominek dla potencjalnego czy obecnego klienta, a z drugiej strony coś, co pomoże wykreować pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy oraz narzędzie wsparcia sprzedaży. Warto natomiast zastanowić się, kiedy i jak najlepiej wykorzystać gadżety reklamowe.
Dobrym pomysłem będzie ich rozprowadzanie podczas:
- spotkań biznesowych,
- wydarzeń firmowych,
- targów branżowych,
- spotkań z klientami,
- uroczystości na różne specjalne okazje.
To właśnie wtedy mamy najlepszą okazję do tego, aby wręczyć potencjalnym klientom różnego rodzaju gadżety, począwszy od długopisów, poprzez notesiki czy kalendarze, a skończywszy na koszulkach czy nawet kosmetykach. Możliwości jest naprawdę wiele i tylko od nas zależy tak w zasadzie, na jakie gadżety z logo naszej firmy się zdecydujemy. Wiele zależy oczywiście od branży, w jakiej się poruszamy, natomiast w ostatnich latach szczególnie w branży reklamowej czy technologicznej prawdziwym hitem jest pendrive bądź power bank jako upominek nie tylko pożyteczny, ale też świadczący o tym, że nasz biznes stawia na nowoczesność i profesjonalizm. W ten sposób pokażemy klientowi nie tylko to, że o niego dbamy, ale też powiemy bardzo dużo o naszym podejściu biznesowym.
Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe?
Chyba przede wszystkim dlatego, że jest to stosunkowo tanie narzędzie wspomagające sprzedaż oraz budujące bardzo pozytywny i fajny wizerunek naszej firmy. Warto jest wziąć jako przykład długopisy, czyli najprostsze, ale i najtańsze rozwiązanie – tymczasem jeśli postawimy na dobrej jakości produkty to długopisy z logo naszej firmy mogą przez lata być używane przez klientów. Podobnie jest zresztą przypadku innych gadżetów, bo często klienci wręcz nie mogą się z nimi rozstać – tak jest w przypadku przydatnych notesów czy kalendarzy, ale też bardzo często dzieje się tak z ciekawymi breloczkami, torbami czy czapkami. Najważniejsze więc, aby nasz gadżet był praktyczny, gdyż tylko w ten sposób mamy pewność, że nie wyląduje w kącie. Dzięki temu i klient będzie zadowolony z naszego upominku, i gadżet będzie spełniał swoje zadanie, promując nasz biznes i sprawiając, że reklama naszej firmy krąży gdzieś dalej.