Coś dobrego na śniadanie

badania optyk bydgoszcz okulistyczne i optometryczne

Jak wiadomo śniadanie jest głównym posiłkiem dnia, to dzięki niemu dostarczamy organizmowi energii na wiele godzin wytężonej i intensywnej pracy. Często jednak ludzie, którzy się odchudzają nie jedzą śniadań w ogóle lub spożywają rano niewielkie ilości jedzenia, co jest dużym błędem i nie tylko pogarsza samopoczucie, ale również stan zdrowia. Na szczęście w diecie śródziemnomorskiej na śniadanie kładziony jest duży nacisk.

Przeglądając przykładowe menu z diety śródziemnomorskiej zauważamy, że nawet śniadanie może być bardzo urozmaicone. Proponowane są przede wszystkim jogurty, płatki kukurydziane, czy odpowiednie pieczywo. Dodaje się także owoce i warzywa, na przykład pomarańcze, rzodkiewki, brzoskwinie, truskawki, czy nawet owoce arbuza i avocado.

Warto wykorzystywać owoce sezonowe, by odpowiednio urozmaicić menu. Można także wypić espresso, albo szklankę soku, czy nawet kakao. Warto też smarować pieczywo na przykład miodem, dżemem, czy serkiem fromage.

Dzięki temu będzie nie tylko smacznie, ale także zdrowo, zapewniając mnóstwo energii na cały dzień.